बन्दिपुर केवलकार परियोजना

बन्दीपुर ऐतिहासिक, पुरातात्तिक, कला, संस्कृति र धार्मिक सम्पदाले भरिपूर्ण पहाडकी रानी उपमाले प्रसिद्व छ । प्रचारको दृष्टिकोणबाट ओझेलमा परेको साक्षात तरवार रुपी देवी खड्गदेवी मन्दिर संसारभर अलग्गै गाथा र महिमा बोकेको महत्वपूर्ण शक्तिपीठ रहेको छ । केही समय जमिन छाडेपछि दर्शन ग¥यो भने इमानदार र सत्यको बाटो प्राप्त गर्ने वरदान पाइन्छ भन्ने विश्वास रहेको छ । विशेष गरी वर्षमा दशैंको समयमा सप्तमी र अष्टमीको दिन मन्दिर खुल्ला हुने गर्दछ । प्रायः जसो दशैंमा पिङ्ग खेल्ने गर्छन् । सो समयमा मन्दिर दर्शन गर्दा सबैलाई फल मिल्छ भन्ने र्धािर्मक विश्वास रहेको छ । यसकारण सीमित समय मात्र वर्षको २ दिन मन्दिर खुल्ला गरिने गरिएको छ । केवलकार बनेपछि मन्दिर नियमित दैनिक खुल्ला गराउने एवं दर्शनार्थीलाई दर्शनकालागि नियमित ढोका खोलिदिने अभिप्रायले केवलकार कम्पनीले मन्दिर व्यवस्थापन समितिसँग मिलेर ठोस योजना बनाउँदै छ । व्यवसायिक पर्यटकीय गतिविधि मुख्य बजारको रुपमा हुदाँहुँदै पनि सहायक रुपमा धार्मिक पर्यटकहरुलाई आकर्षित गराई शुद्धमनले दर्शन गराई पर्यटन प्रवद्र्धन योजनाका साथ परियोजनालाई उपयोगमा लगाइनेछ । यसको काम अन्तिम गन्तव्यतर्फ लागेको छ । मुख्य गरी तेश्रो मुलकका पर्यटन र अन्य पर्यटनका बहुआयमिक पक्षको अनुपम मज्जा दिने र बन्दीपुरको पर्यटनको संवर्धन एवं प्रर्वद्धन गर्ने र धार्मिक गन्तव्यको फ्युजनको रुपमा स्थापित गर्न मुख्य एजेण्डा पर्यटन पूर्वाधारयुक्त केवलकार परियोजना प्रमुख साधन बन्छ भन्ने आम बुझाई स्थापित भइसकेको छ । अब बन्दीपुरमा प्राकृतिक, ऐतिहासिक, पुरातात्विक, कलात्मक संस्कृतिको अवलोकन गरी नवीन मज्जा लिन सकिन्छ । खड्ग देवी, थानीमाई मन्दिर, तीन धारे महादेव लगायतका धार्मिक शक्तिपीठ एवं देवालयहरुको एकै ठाउँमा दर्शन गर्न सकिने धार्मिक संयोग प्राप्त गर्न सकिन्छ। यसले केवलकार निर्माणको योजनालाई झन् सार्थकता बनाएको छ । यो “पर्यटन पूर्वाधारयुक्त केवलकार गुरुयोजना हो र सर्वाङ्गीर्ण पर्यटनको आधार शिला हो ।”

  • बन्दिपुर केबलकार परियोजना लक्षित लागत (रु२१०,००,००००) अक्षरुपी एक अर्ब सठ्सठी करोड रुपैयाँ रहेको छ ।

  • बन्दिपुर परियोजना निर्माणको व्यवस्थापन Holding Company ले नै लिएको छ ।

  • बन्दिपुरको प्रोजेक्ट अगाडी बढिसकेको छ । कोभिडको कारण केबलकार संचालर्नको समय तालिका प्रभावित भएको छ । अब पनि भैपरी घटना सुजना नभएको खण्डमा असार सम्म परिक्षण संचालन र असोज सम्ममा व्यवसायिक संचालनमा ल्याउर्ने तयारी एबम योजना तर्जुुमा गरिएको छ भने २०८० वैशाख १ गते फुलफेजमा परियोजना व्यवसायीक संचालनमा आउने छ ।

मोनोकेवल डिटाचेवल रोटेटिङ गोण्डोला सिस्टम

  • ५००+

    ५०० यात्रु प्रति घण्टा

  • १६+

    १६ घण्टा माथि सेवा दिन सक्ने

lower station (Valuation report of land)

क्र.स जिल्ला गा.पा नक्सा नं. कित्ता नं. क्षेत्रफल परित मिति मूल्य
१. तनहुँ बन्दीपुर ४ ग ५९४ ५–०–०–० २०७०/०६/१० १०,००,००० /- प्रति आना
तनहुँ बन्दीपुर ४ ग ८१६ ३–०–०–० २०७६/०९/१८ १०,००,००० /- प्रति आना
३. तनहुँ बन्दीपुर ४ ग ५९७ १–१२–१–० २०७०/०७/०५ १०,००,००० /- प्रति आना
४. तनहुँ बन्दीपुर ४ ग ८८३ ४–०–०–० २०७८/०३/२८ १०,००,००० /- प्रति आना
५. तनहुँ बन्दीपुर ४ ग ८५९ ४–९–२–० २०७६/०९/२५ १०,००,००० /- प्रति आना
६. तनहुँ बन्दीपुर ४ क १३ १६–५–१–१ २०७४/१२/०८ ५०,००,००० /- प्रति रोपनी
७. तनहुँ बन्दीपुर ४ क १३६ ०–८–०–० २०७६/११/२० ८,००,००० /- प्रति आना

Upper Station (Valuation report of land)

क्र.स जिल्ला गा.पा नक्सा नं. कित्ता नं. क्षेत्रफल परित मिति मूल्य
१. तनहुँ बन्दीपुर २–१२–२–० २०७५/०९/२८ १८,००,००० /- प्रति आना
तनहुँ बन्दीपुर १–४–३–० २०७५/०४/२७ १८,००,००० /- प्रति आना
३. तनहुँ बन्दीपुर ४६३ १–०–०–० २०७६/०५/११ १८,००,००० /- प्रति आना

बन्दीपुर केवलकारले नेपाल सरकारलाई वन उपभोग गरेवापत् दिएको जग्गाको विवरणः

क्र.स जिल्ला गा.पा नक्सा नं. कित्ता नं. क्षेत्रफल परित मिति
१. तनहुँ राम्जाकोट १ ट २४–०५–०३–०२ २०७५/०५/०७

बन्दीपुर केवलकारले नेपाल सरकारलाई वन उपभोग गरेवापत् दिएको जग्गाको विवरणः

क्र.स ठेगाना नाम कित्ता नं. क्षेत्रफल लिज मिति स्थान
१. बन्दीपुर–४, तनहुँ रेवतीमाया मगर ८१७ ३–०–०–० २०७६/०८/१९ Lower terminal point
२. बन्दीपुर–४, तनहुँ राजकुमार पिया ४६४ ४–६–०–० २०७६/०६/१५ Upper terminal point
३. बन्दीपुर–४, तनहुँ चिरन पिया समेत १–८–०–० २०७६/०९/०८ Lower terminal point
४. बन्दीपुर–४, तनहुँ माउन्टेन रिसोर्ट प्रा.लि. ०–१२–१–१ २०७६/०४/१० Upper terminal point

Special features of bandipur cablecar

Bandipur Cablecar & Tourism Limited Company focus on Cablecar with Tourism. Company has Asia Unique Cablecar and has different projects with it some of the special Features includes:

Other Potential Investment Infrastructure

बन्दीपुर परियोजनालाई व्यवसायिक हिसाबले थप बल पुग्ने कोणबाट अन्य सहयोगी पूर्वाधारहरु निर्माण गरिने छ । तर ती पूर्वाधारहरु अन्य कम्पनी खोली तेस्रो पक्षको संयुक्त उद्यममा कम्पनीलाई फाइदा पुग्ने गरी निर्माण गरिने छ ।

our milestones

समय तालिका

परियोजना निर्माणको कार्य तीव्र गतिमा अगाडि बढेको छ । सिभिल मेकानिकल, सिभिल कन्सल्टेन्ट,मेकानिकल कन्सल्टेन्ट, फाइनान्सियल कन्सल्टेन्ट र भोटिङ्ग गर्ने गरी सम्झौता गरिए मुताविक कार्यहरु गरिएको छ । परियोजनाको कामलाई विभाजन गरेर गरिएको छ ।

यी विविध क्षेत्रमा एकै पटक एकै साथ अन्य कार्यहरु पनि भएका छन् । अपर स्टेशनको भवन र तल्लो स्टेशनको भवनमा दैनिक म्बथ ल्ष्नजत गरी म्यगदभि क्षत मा काम गरी समयमा परियोजना सञ्चालनमा ल्याउने रणनीतिमा कम्पनी हिँडेको छ । कम्पनीले माइक्रो मेनेजमेन्ट नगर्ने नीतिअनुसार व्यवस्थापनलाई करार सम्झौता मार्फत् मात्र हल गरिरहने तयारी थालेको छ ।

२०७९
२०८०
४ वर्ष भित्र
३ वर्ष भित्र
५ वर्ष भित्र
अन्य वर्ष
२०७९

२०७९ फागुन १ गते

बटम स्टेशनको सम्पूर्ण कार्यहरु सम्पन्न गर्ने र केवलकारको सम्पूर्ण काम सकेर व्यवसायिक सञ्चालन गर्ने ।

२०८०

२०८० असोज १ गते

अपर स्टेशनको बहु आयामिक "Queen Tower" चारतारे होटलसहितको निर्माण पूर्णतया सम्पन्न गरी परियोजना मूल योजना सञ्चालनमा ल्याउनका लागि औपचारिक रुपमा लन्चिङ्ग गर्नेछ । जिपलाइन सञ्चालनमा ल्याई सक्नेछ ।

४ वर्ष भित्र

४ वर्ष भित्र

ठुलोढुङ्गा – सिद्धगुफा केवलकार सञ्चालनमा ल्याउँछ । साथमा वाटर पार्क÷फन पार्क एवं मिराकल गार्डेनको पूर्वाधार बनाउँछ । माथिल्लो स्टेशनमा बन्जीजम्पको पूर्वाधार निर्माण गर्नेछ ।

३ वर्ष भित्र

३ वर्ष भित्र

आँबु खैरेनी पृथ्वीराजमार्ग देखि छिम्केश्वरी काली माँ केवलकारको काम सम्पन्न गरी सञ्चालनमा ल्याउँछ । जसको लम्वाई ३६०० मिटर लामो रहेको छ ।

५ वर्ष भित्र

५ वर्ष भित्र

छिम्केश्वरी क्षेत्रमा कलात्मक बहुआयामिक रिर्सोट सञ्चालनमा ल्याउँछ ।

अन्य वर्ष

अन्य वर्ष

अध्यक्ष कम्पनी पञ्चासे केवलकार एण्ड टुर्स लि.ले सुरु गर्न लागेको बृहत्तर पञ्चासे पर्यटन पूर्वाधारयुक्त केवलकार परियोजनाको निर्माण सम्पन्न गर्नका लागि विशेष भूमिका खेल्दछ ।